Marzysz o urządzeniu, które równie dobrze sprawdzi się w domu czy w pracy, jak i podczas podróży, a nawet… pod prysznicem? Koniec poszukiwań – czas poznać EverPlay - nową linię przenośnych, bezprzewodowych głośników marki Philips.
Sezonowość kampanii marketingowych to nie tylko nowe promocje i wyprzedaże. To także zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów, m.in. w tym jak wyszukują i kupują produkty online.
To, co łączy prezentera telewizyjnego z japońską marką, to miłość do motoryzacji. EDIFICE z pasją od lat partneruje wyścigom samochodowym, a Adam Kornacki to znakomity dziennikarz niezmiennie odkrywający przed widzami tajemnice motoryzacyjnego świata.
GROHE jest częścią LIXIL Group Corporation i wiodącym na świecie producentem armatury sanitarnej, a także globalną marką, której celem jest zapewnianie innowacyjnych produktów sanitarnych.
RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej, wzmacnia obecność w regionie Azji i Pacyfiku (APAC).
Rosnące oczekiwania klientów, coraz niższa lojalność, malejące marże, a przede wszystkim ogromny wybór produktów i sprzedawców internetowych sprawiają, że doświadczenie klienta to obecnie najważniejsze „pole bitwy” w branży e-commerce.