Ostatnimi czasy, sport staje się coraz bardziej popularny – nie tylko wśród zapaleńców, ale też wśród zwykłych ludzi, którzy chcą utrzymać formę, pomimo "siedzącej pracy". Do tego dochodzą nowe rozwiązania technologiczne, które usprawnią nasz trening!
Maxcom, jako jeden z czołowych producentów i dystrybutorów telefonów komórkowych w Europie, rozumie potrzeby dzisiejszego rynku i rozszerza ofertę produktową o zegarki i opaski FitGo dedykowane osobom uprawiającym sport lub chcącym monitorować swoją codzienną aktywność ruchową.
Wprowadzenie produktów dla sportowców pozwala nam zaistnieć w dynamicznie rozwijającym się segmencie rynku, w którym dotychczas nie byliśmy obecni. Nowe produkty będą miały bezpośrednie przełożenie na rozwój Maxcom. Do końca 2018 r. planujemy sprzedać około 50 tys. zegarków i opasek. - mówi Arkadiusz Wilusz, Prezes Maxcom.
Technologia w służbie sportu
Nowe produkty spółki Maxcom dostępne są w sieciach handlowych, między innymi: Euronet, Media Ekspert, Neonet czy Media Markt na terenie całego kraju. W zależności od modelu ceny urządzeń wahają się od 179 zł do 499 zł. W drugim kwartale 2018 r. zegarki i opaski FitGo trafią do sprzedaży w Rumunii, Czechach, Słowacji, Bułgarii, a z czasem także do Francji.
Produkty FitGo przeznaczone są dla ludzi aktywnych, którzy lubią stawiać w swoim życiu wyzwania. Posiadają wiele użytecznych funkcji, takich jak krokomierz, GPS, mierzenie tętna, odbieranie i wykonywanie połączeń, monitor snu, licznik spalonych kalorii, termometr czy barometr. Dzięki nim, monitorowanie postępów i sprawne ćwiczenia staną się znacznie prostsze!
Zegarki i opaski FitGo oraz inne nowe rozwiązania firmy Maxcom będzie można zobaczyć podczas Mobile World Congress 2018 w Barcelonie.
Społeczeństwo jest coraz bardziej świadome w kwestii zdrowego trybu życia. Ludzie, niezależnie od swojego wieku uprawiają sport i dbają o aktywność ruchową. Sport stał się nieodłącznym elementem życia codziennego, co otwiera także możliwości biznesowe. W gadżetach dla sportowców widzimy duży potencjał rynkowy i przestrzeń do pojawienia się nowego gracza. Rynek nie jest jeszcze całkowicie zagospodarowany. Wierzymy, że wysoka jakość naszych produktów, nowoczesny design oraz konkurencyjna cena pozwolą nam odnieść sukces w tym segmencie. – dodaje Arkadiusz Wilusz, Prezes Maxcom.
O Maxcom
Maxcom posiada ponad 15-letnie doświadczenie w produkcji oraz dystrybucji własnych marek produktów telekomunikacyjnych: telefonów komórkowych, telefonów stacjonarnych oraz elektroniki użytkowej m.in krótkofalówek oraz nawigacji satelitarnych. Grupa działa pod dwiema markami Maxcom oraz budżetowej Maxton.
Spółka realizuje sprzedaż poprzez zdywersyfikowane kanały dystrybucji B2B w ponad 20 krajach Europy, w tym m.in. za pośrednictwem czterech głównych operatorów komórkowych w Polsce, kilkunastu operatorów za granicą, sieci handlowych oraz wybranych dealerów i agentów sprzedaży.