Scenariusz filmu reklamowego zakładał pokazanie głównego bohatera przez pryzmat dwóch światów: papierowego – świata wyobraźni, marzeń i celów oraz realnego – świata człowieka sukcesu i jego zrealizowanych planów. Wszystko zaczyna się od marzeń. Sukcesy zawodowe czy wymarzone podróże są możliwe, bo przyciąganie marzeń ma wielką moc. Zaczynamy od planowania, by za pomocą ołówka i kartki przenieść swoje marzenie na papier. - Wojciech Mecwaldowski w kampanii dla HP zaczął od wydrukowania swoich marzeń, ponieważ teraz koszty druku są bardzo niskie. Hasło kampanii „Do wielkich i małych projektów” mówi o tym, że sprzęt może pomóc w realizacji domowych projektów, drukowaniu zdjęć rodzinnych jak i w prowadzeniu małego biznesu. Teraz z zestawu uzyskamy do 8 tysięcy stron wydrukowanych w kolorze lub 10 tysięcy w czerni – mówi Małgorzata Głażewska, Print Marketing Manager, HP Inc Polska.
Kampania oparta na internecie ma na celu zaprezentowanie odbiorcom, którzy dużo i często drukują, ekonomicznych urządzeń wielofunkcyjnych HP Deskjet GT 5820 All-in-One. To idealne rozwiązanie dla wszystkich tych, którzy potrzebują wydajnego oraz bezprzewodowego urządzenia. System stałego zasilania w atrament jest bardzo wygodny i łatwy w eksploatacji.
Koncepcję i produkcję kampanii prowadziła agencja G Media Plus Sp. z o.o., Sp. k.