Newsello.pl

Optivo wysyła newslettery do 46 krajów dla GROHE – firmy specjalizującej się w armaturze sanitarnej

GROHE jest częścią LIXIL Group Corporation i wiodącym na świecie producentem armatury sanitarnej, a także globalną marką, której celem jest zapewnianie innowacyjnych produktów sanitarnych.
Optivo wysyła newslettery do 46 krajów dla GROHE – firmy specjalizującej  się w armaturze sanitarnej
Optivo wysyła newslettery do 46 krajów dla GROHE – firmy specjalizującej się w armaturze sanitarnej

Firma zaufała oferowanej przez Optivo technologii i know-how w zakresie zarządzania i realizacji automatycznych kampanii e-mail i omnichannel marketingowych. Dzięki temu zarówno obecni, jak i przyszli architekci, projektanci, salony sprzedaży i końcowi konsumenci będą mogli korzystać ze spersonalizowanych i konkretnych informacji.

Od teraz firma GROHE, specjalizująca się w armaturze sanitarnej, wykorzystuje narzędzie optivo® broadmail do wysyłki newsletterów aż do 46 krajów na całym świecie - w Europie, na Bliskim Wschodzie, w Afryce, Azji i obu Amerykach. Współpraca oparta jest na ciągłej integracji i codziennej wymianie danych z narzędziem CRM SAP, wspieranym przez standardowy interfejs Optivo. W ramach tej właśnie integracji systemów odbywa się synchronizacja danych odbiorców, a także zarządzanie kampaniami.

Data-driven marketing i marketing behawioralny    
Dla firmy GROHE kluczowe znaczenie w wyborze narzędzia do e-mail marketingu miała funkcja umożliwiająca prowadzenie kampanii w zakresie automatyzacji marketingu, mających na celu realizację potrzeb i zainteresowań wszystkich klientów firmy. Taką właśnie funkcję oferuje optivo® broadmail, będące częścią platformy Episerver Digital Experience Cloud™, które umożliwi firmie GROHE przeprowadzanie ukierunkowanych kampanii automatycznych i behawioralnych w 46 krajach. To z kolei pozwoli GROHE na rozpoczęcie nowej ery w komunikacji z klientami.

System zarządzania treścią i uprawnieniami jako kluczowe kryteria przy wyborze narzędzia
Zaawansowany system zarządzania treścią (CMS) oraz system zarządzania uprawnieniami związanymi z autoryzacją wspomnianej treści komunikatów, również miały decydujące znaczenie przy wyborze Optivo. optivo® broadmail pozwala bowiem na import i publikację treści newsletterów bez jakiejkolwiek wiedzy w zakresie HTML. Co więcej, system zarządzania uprawnieniami pozwala na przydzielenie poszczególnym grupom pracowników na całym świecie zróżnicowanych praw dostępu do narzędzia i jego poszczególnych funkcji.

Współpraca z firmą GROHE jest dla nas sukcesem i przyjemnym doświadczeniem. Pracowaliśmy z wielofunkcyjnymi zespołami w obszarze digital, IT i ochrony danych, aby mieć pewność, że ich wymagania i potrzeby zostaną w pełni zrealizowane. Dla Optivo ważne było, aby firma GROHE była zadowolona i miała zapewnione wsparcie zarówno na początku współpracy z naszą firmą, jak i w przyszłości. Pozytywne podejście firmy GROHE pozwala jej zrewolucjonizować zaangażowanie swoich klientów poprzez zarządzanie kampaniami w obszarze e-mail i omnichannel marketingu, a także wzbogacić swoje cele na przyszłość w obszarze digital. Jesteśmy bardzo zadowoleni, że GROHE jest jednym z naszych klientów – komentuje Thomas Diezmann, Dyrektor Zarządzający Optivo.

Tagi

Komentarze

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za wypowiedzi internautów opublikowane na stronach serwisu oraz zastrzega sobie prawo do redagowania, skracania bądź usuwania komentarzy zawierających treścia zabronione przez prawo, uznawane za obraźliwe lub naruszające zasady współżycia społecznego.

Warto przeczytać

Canon Fot: Krzysztof Zatycki

Canon EOS R1: Kolejny krok w fotografii bezlusterkowców

Nowości
środa, 17 lipca 2024, 13:10
17 lipca 2024 roku, Canon zaprezentował swój najnowszy flagowy model w systemie EOS R – aparat EOS R1. Ten pełnoklatkowy bezlusterkowiec, wyposażony w mocowanie RF, zadebiutuje jako pierwszy flagowiec marki.

Zobacz również