Na ekskluzywnym pokazie nowego flagowca Huawei pojawił się hollywodzki aktor Henry Cavill i ikony światowej fotografii: Mary McCartney oraz David Guttenfelder - zwycięzca nagrody World Press Photo. Hollywoodzka gwiazda jest twarzą nowej kampanii Huawei. W spocie promującym P9 Cavill występuje u boku Scarlett Johannson. Huawei P9 to pierwszy na świecie smartfon, który powstał przy współpracy z firmą Leica - ikoną światowej fotografii. Dzięki połączeniu sił obu gigantów, stworzone zostało urządzenie wyposażone w podwójny aparat. P9 wyznacza nowy standard w technologii fotografii mobilnej. Podwójny aparat pozwala na uchwycenie wyrazistych kolorów i efektywnych czarno-białych zdjęć w stylu charakterystycznym dla aparatów marki Leica.
Scarlett Johansson w specjalnym nagraniu dla Huawei przyznała, że sztuka fotografii jest jej niezwykle bliska: - Obserwowanie, jak Huawei łączy swoje siły z firmą Leica, światowym potentatem w dziedzinie fotografii, by stworzyć niezwykłe urządzenie jakim jest Huawei P9, było bardzo ekscytujące. Byłam zachwycona możliwością współpracy z Huawei przy tym projekcie, ponieważ bardzo podoba mi się sposób, w jaki możemy zaspokoić swoją ciekawość i spojrzeć na świat z innej perspektywy dzięki P9.
Film reklamowy nowego smartfona został nakręcony w Szanghaju i Nowej Zelandii przez uznanego reżysera Baillie Walsha z RSA. Fabuła nawiązuje do podwójnego aparatu Leica, który został zaprojektowany w urządzeniu. Artystycznego klimatu dodaje przeplatanie obrazów w kolorze oraz czerni i bieli. Nawiązuje to do unikatowej funkcji nowego P9, który poprzez połączenie obrazu z dwóch soczewek: czarno – białego i kolorowego, wydobywa niebywałą ostrość szczegółow w zdjęciach. W spocie widzimy Scarlett i Henrego Cavilla, którzy rywalizują ze sobą o najlepsze zdjęcia wykonane nowym smartfonem. O tym które z nich zwycięży w tym pojedynku dowiemy się w połowie kwietnia, kiedy to reklama trafi do emisji.
- Mam w sobie głęboką pasję do technologii i jestem bardzo podekscytowany możliwościami, które oferuje podwójny aparat Huawei P9 – powiedział Henry Cavill - Duże wrażenie zrobił na mnie efekt współpracy Huawei i Leica. Nie dość, że osiągnęli nowy poziom w fotografii mobilnej, to jeszcze byli w stanie zastosować tę technologię w tak fantastycznym urządzeniu.
Zdjęcia zrobione tym rewolucyjnym smartfonem możemy przeglądać na 5,2 calowym ekranie Full HD. Sercem P9 jest najnowszy układ Kirin 955, a samo urzadzenie pracuje pod kontrolą systemu Android Marshmallow 6.0.
Huawei, przy okazji premiery P9, zaprosił do współpracy uznanych artystów fotografii. Mario Testino, kultowy fotograf gwiazd i celebrytów jest autorem zdjęć, które będą wykorzystane w kampanii promującej urządzenie.
Richard Yu, CEO Huawei Business Group, powiedział: - Wierzymy w technologię i kulturę, opartą na ludzkiej ciekawości i pragnieniu bycia kreatywnym. Takie podejście zmienia sposób postrzegania świata dookoła nas. Współpracując z Leica przy projektowaniu najnowszego smartfona P9, wyznaczyliśmy zupełnie nowe standardy fotografii mobilnej. Premiera naszego flagowego urządzenia nie bez przypadku odbywa się w Londynie, który znany jest z wysokiego poziomu kultury i sztuki. Widzimy smartfon P9 w rękach naszych kluczowych partnerów, którzy znani są z determinacji do sięgania poza utarte schematy i robienia tego co innym wydaje się niemożliwe. Wspólnie robimy duży krok w kierunku rewolucji fotografii smartfonowej.
- Technologia zmienia to, w jaki sposób robimy i czerpiemy radość ze zdjęć. Jesteśmy bardzo zadowoleni z możliwości współpracy z Huawei, który podziela nasz punkt widzenia w kwestii rozwoju kultury i sztuk wizualnych – powiedział Oliver Kaltner, CEO Leica Camera AG. – Pasja z jaką Huawei przesuwa granice innowacyjności doskonale połączyła się z naszym doświadczeniem w dziedzinie aparatów i obiektywów, czego efektem jest stworzenie smartfona Huawei P9.
Rodzina smartfonów Huawei P9 to arcydzieła najnowocześniejszego wzornictwa przemysłowego, które w naturalny sposób kontynuuje minimalistyczny styl smartfonów Huawei klasy premium. Każdy model P9 ma piękny, elegancki design, obudowa jest wykończona aluminium z diamentowym szlifem.
Apple „It’s Glowtime” – nowe urządzenia i AI w centrum uwagi [WIDEO]
Na konferencji „It’s Glowtime”, Apple zaprezentowało swoje najnowsze produkty i technologie, które mają ukształtować przyszłość ich ekosystemu.