W okresie składania zamówień przedsprzedażowych w Europie, który rozpoczął się kilka godzin po ogłoszeniu wprowadzenia tych modeli na rynek 21 lutego i zakończył 10 marca, sprzedaż nowych Galaxy S7 i S7 edge była przynajmniej 2,5 razy wyższa niż sprzedaż któregokolwiek innego wcześniejszego urządzenia Galaxy w Europie. W pierwszych dwóch dniach przedsprzedaży główny sprzedawca detaliczny w Wielkiej Brytanii odnotował rekordową liczbę zamówień na Galaxy S7 i S7 edge w przedsprzedaży. Wartość ta jest aż 200% wyższa niż w przypadku ubiegłorocznych zamówień na Galaxy S6 i S6 edge.
Bardzo popularny jest wyjątkowy model Galaxy S7 edge – zamówienia przedsprzedażowe na to urządzenie stanowią do chwili obecnej 65% łącznych zamówień przedsprzedażowych w Europie. Przełomowy interfejs edge UX, po raz pierwszy zastosowany w zeszłorocznym modelu Galaxy S6 edge, oferuje wygodne skróty do kontaktów, aplikacji i często używanych ustawień aparatu fotograficznego, takich jak tryb selfie i tryb zdjęć panoramicznych.
Użytkownicy z Europy, którzy składali zamówienia w ramach przedsprzedaży za pośrednictwem sklepu on-line Samsung oraz wybranych operatorów i partnerów detalicznych, otrzymają dodatkowo gratisowy zestaw Samsung Gear VR. W związku z rekordowymi wynikami przedsprzedaży S7 zapotrzebowanie na zestaw Gear VR na niektórych rynkach europejskich przewyższa obecnie podaż.
Jean-Daniel Ayme, Corporate Vice President, Mobile Division, Samsung Electronics Europe, skomentował tę sytuację następująco: Wyniki przedsprzedaży nowych modeli Galaxy S7 i S7 edge wskazują na ogromne zainteresowanie użytkowników naszymi smartfonami klasy premium na dojrzewającym rynku europejskim. Pokazują również, ze warto słuchać głosów Klientów i spełniać ich oczekiwania.
Użytkownicy, którzy zaczynają korzystać z nowego telefonu Galaxy, chcą innowacji i nowych doświadczeń, które zapewnia ich smartfon. Jesteśmy przekonani, że nasze nowe flagowe urządzania spełniają tę potrzebę lepiej niż którekolwiek inne urządzenia dostępne na rynku. Tworząc świat powiązanych produktów i usług za pomocą Gear VR, Gear 360 oraz całego ekosystemu innych urządzeń, zapewniamy bardzo zróżnicowane i bogatsze doświadczenie naszych użytkowników, co jest główną częścią naszej strategii.
Nowe modele Galaxy S7 i Galaxy S7 edge wchodzą do sprzedaży w Europie 11 marca. Więcej informacji można uzyskać na stronie http://www.samsung.com/pl/consumer/mobile-devices/smartphones/galaxy-s/galaxy-s7/
Apple „It’s Glowtime” – nowe urządzenia i AI w centrum uwagi [WIDEO]
Na konferencji „It’s Glowtime”, Apple zaprezentowało swoje najnowsze produkty i technologie, które mają ukształtować przyszłość ich ekosystemu.