Wydarzeniem otwierającym kampanię jest premiera nowego serialu internetowego „The Wolf” (tłum. Wilk) zrealizowanego przez HP Studios z udziałem znanego aktora Christiana Slatera. Film prezentuje niebezpieczeństwa, na jakie narażone są sieci korporacyjne, a także sposoby na ochronę przed atakami hakerów.
Kim jest Wolf?
Bohater serialu „The Wolf” systematycznie włamuje się do systemu firmy. Od sekretariatu po salę obrad zarządu – dzięki słabo zabezpieczonym drukarkom i komputerom jest w stanie dostać się w każdy zakamarek wirtualnego świata należącego do korporacji. Tymczasem, jak dowiadujemy się z pierwszego odcinka serialu, bezpieczeństwo nie należy już do obowiązków sieci ani nie jest czymś, co dotyczy peryferii systemu. Jest przedmiotem troski wszystkich pracowników.
- Wraz z rozwojem nowych technologii i sieci powiązanych ze sobą urządzeń, wzrasta stopień zagrożenia cyberatakami, przybierającymi coraz bardziej wyrafinowany charakter. Ochrona sprzętu, danych jak i tożsamości to absolutna konieczność, jeśli ludzie mają nadal ufać technologii i czuć się bezpiecznie w sieci – mówi Antonio Lucio, Dyrektor ds. Marketingu i Komunikacji HP. - HP jest liderem prac nad rozwiązaniami, których nadrzędnym celem jest znaczący postęp w zabezpieczaniu wirtualnego świata, a serial „The Wolf” to kreatywny sposób na edukację nie tylko dużych korporacji, ale także każdego, kto na co dzień korzysta z komputerów czy drukarek – dodaje.
- Christian Slater po mistrzowsku wciela się w rolę przebiegłego hakera, co w połączeniu z jego popularnością w świecie cyberbezpieczeństwa sprawia, że stał się on idealnym bohaterem tego projektu. Projektu, którego celem jest wskazanie problemów z bezpieczeństwem, w wyniku których przedsiębiorstwa padają ofiarami cyberprzestepców. Oglądajcie serial, a dowiecie się, jak potoczy się historia filmowego Wolfa oraz w jaki sposób zagrożenia i podatność na nie zostają skutecznie zniwelowane innowacyjnymi rozwiązaniami HP Secure – zachęca Lucio.
O filmie i kampanii HP
Reżyserem serialu „The Wolf” jest nominowany do nagród BAFTA Emmy Lance Acord, a montażystą – nagrodzony Oscarem Kirk Baxter.
- Hakerzy to poważny i coraz powszechniejszy problem dla firm i indywidualnych użytkowników. Gdy HP poprosiło mnie o współpracę przy tym serialu, pomyślałem, że to znakomita okazja by pokazać ludziom, w jaki sposób najlepiej zabezpieczyć się przed cyberatakami – powiedział Christian Slater.
W trakcie kampanii i po jej zakończeniu HP będzie intensywnie angażować się w działania na rzecz bezpieczeństwa w sieci. Alianse partnerskie, liczne wydarzenia i innowacje technologiczne zastosowane w najbezpieczniejszych urządzeniach i oferowanych rozwiązaniach to tylko niektóre z nich.
Więcej informacji na temat rozwiązań bezpieczeństwa: hp.com/go/reinventsecurity
Apple „It’s Glowtime” – nowe urządzenia i AI w centrum uwagi [WIDEO]
Na konferencji „It’s Glowtime”, Apple zaprezentowało swoje najnowsze produkty i technologie, które mają ukształtować przyszłość ich ekosystemu.