Stefanie Corinth, Senior Vice President Marketing and Business Development w NEC, skomentowała: - Nasza obecność na tegorocznych targach ISE polegała głównie na pokazaniu tego, w jaki sposób spełniamy potrzeby naszych klientów. Zaprezentowaliśmy rozwiązania, które pokazują nie tylko naszą innowacyjność w przypadku technologii LCD, LED i laserowej, ale także skupiają się na konkretnych zastosowaniach, które przynoszą biznesowe korzyści.
Stoisko NEC zbudowano w oparciu o pięć głównych tematów: udostępnianie, prezentacja, analiza, przegląd i kontrola, które odnoszą się do wielu branż. NEC zaprezentował efektywne rozwiązania i ich zastosowania w korporacjach, handlu, edukacji, mediach i cyfrowej reklamie zewnętrznej.
NEC wziął udział również w panelu dyskusyjnym otwierającym ISE 2016, w którym uczestniczyli między innymi: David Rowan, redaktor Wired UK oraz Bernd Eberhardt, President & CEO NEC Display Solutions Europe. Panel skupił się na omówieniu przyszłości przenikających się branż AV i IT oraz na rosnącej roli rozwiązań interaktywnych, opartych na różnego rodzaju czujnikach. W trakcie imprezy zespół, w skład którego wchodził między innymi Adrian Cotterill z DailyDOOH, stworzył na stoisku NEC ponad 40 filmów z wywiadami z wiodącymi postaciami ze świata technologii i rozwiązań dotyczących wyświetlania obrazu.
Stefanie Corinth dodaje: - Tegoroczne targi ISE były dla NEC Display Solutions wielkim sukcesem – w porównaniu do roku ubiegłego nasze stoisko odwiedziło ponad 60% więcej osób. Dodatkowy dzień ISE także okazał się bardzo udany, ponieważ dzięki temu więcej ludzi mogło zapoznać się z naszymi rozwiązaniami i zrozumieć to, w jaki sposób pomagamy im sprostać ich wyzwaniom biznesowym.
Apple „It’s Glowtime” – nowe urządzenia i AI w centrum uwagi [WIDEO]
Na konferencji „It’s Glowtime”, Apple zaprezentowało swoje najnowsze produkty i technologie, które mają ukształtować przyszłość ich ekosystemu.