Sezonowość kampanii marketingowych to nie tylko nowe promocje i wyprzedaże. To także zmiany w zachowaniach zakupowych konsumentów, m.in. w tym jak wyszukują i kupują produkty online.
To, co łączy prezentera telewizyjnego z japońską marką, to miłość do motoryzacji. EDIFICE z pasją od lat partneruje wyścigom samochodowym, a Adam Kornacki to znakomity dziennikarz niezmiennie odkrywający przed widzami tajemnice motoryzacyjnego świata.
GROHE jest częścią LIXIL Group Corporation i wiodącym na świecie producentem armatury sanitarnej, a także globalną marką, której celem jest zapewnianie innowacyjnych produktów sanitarnych.
RTB House, działająca globalnie, polska firma specjalizująca się w innowacyjnej technologii retargetingowej, wzmacnia obecność w regionie Azji i Pacyfiku (APAC).
Rosnące oczekiwania klientów, coraz niższa lojalność, malejące marże, a przede wszystkim ogromny wybór produktów i sprzedawców internetowych sprawiają, że doświadczenie klienta to obecnie najważniejsze „pole bitwy” w branży e-commerce.
Play rzuca wyzwanie limitom. Nowa oferta STAN NIELIMITOWANY łączy w sobie aż 7 usług: nielimitowane rozmowy, smsy, mmsy, internet bez limitu GB, roaming bez dodatkowych opłat oraz dostęp do Showmax, Tidal i Play Now i to już od 35 zł za osobę.
Firma HP Inc wystartowała z nową kampanią promującą urządzenie HP Deskjet GT 5820 All-in-One, której towarzyszy specjalny spot z udziałem aktora Wojciecha Mecwaldowskiego.